Laura is als soliste gehoord bij de LA Philharmonic, The Industry (LA), The Mostly Mozart Orchestra (NY), Het Residentie Orkest (NL), Nederlandse Reisopera, I Solisti (BE), Operadagen Rotterdam, Syracuse Opera (NY), West Edge Opera (CA), Festival Opera (CA), Dallas Opera (TX), The Center for Contemporary Opera (NY), The Millennium Jazz Orchestra (NL), het Grand Harmonie Orchestra (MA), Toneelmakerij en Silbersee Opera (NL). Mevrouw Bohn heeft opgetreden op podia als Benaroya Hall in Seattle, Lincoln Center's David Geffen Hall, Walt Disney Concert Hall in LA, Konzerthaus Berlin, National Sawdust in New York, Het Concertgebouw en Muziekgebouw aan 't IJ in Amsterdam.
De sopraan opende haar seizoen '24-'25 bij de Nationale Opera (DNO) in Amsterdam met de solo-opera Lullaby, speciaal voor haar geschreven door componist Kamala Sankaram en toneelschrijver Guillermo Calderón. Haar tour-de-force optredens werden door critici geprezen: "Bohn zingt Sankarams noten met een warme kracht die kippenvel bezorgt..." (Trouw). Lullaby ging in mei 2023 in première op het O. Festival voor Opera. Muziek. Theater (voorheen Operadagen Rotterdam) en werd bejubeld als ''een indrukwekkend drama''. virtuoos gezongen" (theaterkrant.nl). De komende seizoenen toert Lullaby internationaal, onder meer in Nederland, Chili en de Verenigde Staten. Meer info op LullabyOpera.com.
Laura maakte begin 2024 haar debuut bij de Nederlandse Reisopera in de titelrol van de hertogin in Powder her Face. De recensies waren lovend, "… Laura Bohn ... zong zaterdagavond werkelijk voortreffelijk …de grote Bohn, tot het einde een zielige figuur als de hertogin, deelde het enthousiaste applaus." (Trouw) "…Laura Bohn portretteerde de hertogin als een fascinerende figuur die soms medelijden, dan weer afkeer en zelfs puur plezier opriep…" (NRC). De Nederlandse première van Powder her Face toerde langs grote theaters in Nederland, waaronder Carré in Amsterdam.
Laura's seizoen '24-'25 omvat haar solodebuut bij het Koninklijk Concertgebouw, waarin ze werken van Weill, Sondheim, Bernstein en andere Broadway-klassiekers zingt tijdens de jaarlijkse Anatomische Les van het Amsterdam UMC. De komende seizoensopdrachten omvatten de wereldpremière van Claude and Marcel (Weinberg/Fleischmann) in de titelrol van Marcel Moore, inclusief workshops in San Francisco van '24-'26 en een première in Oakland's West Edge Opera in 2027. Ze keert in 2026 terug naar West Edge Opera om haar rol als gouvernante in Britten's Turn of the Screw te hernemen.
'25-'26 optredens zijn Andriessens M is for Man, Music, Mozart met het Belgische blaasorkest I Solisti in Nederland en België, La voix humaine met Seattle Chamber Orchestra, Certitude and Joy Suite met Symphony of the Redwoods, Theodora in Händels oratorio met 7th Street Concert Productions in Charlotte, NC., en op tournee met het Ruysdael String Quartet door heel Nederland.
Hoogtepunten in haar carrière zijn onder meer de titelrol in Adés' Powder her Face, waarin "haar krachtig gezongen hertogin" "behendig een halve eeuw oud werd" (Opera News, WSJ), en Bernsteins MASS, zingend en dansend in het Lincoln Center en bij de LA Philharmonic. Andere opmerkelijke optredens zijn onder meer de opera Hopscotch van The Industry, waarin ze als de hooftrol meer dan 250 optredens zong terwijl ze in een limousine door het centrum van L.A. reed, en als Nerone in MonteverdISH, een bewerking van Monteverdi's L'incoronazione di Poppea, waarin ze "letterlijk een brug was tussen de twee werelden van opera en hiphop..." (Theater.nl) op tournee door Nederland en België.